Фільм «Несамовитий» з Расселом Кроу в головній ролі заманив чимало глядачів до американських кінотеатрів

Фільм «Несамовитий» з Расселом Кроу в головній ролі заманив чимало глядачів до американських кінотеатрів

10:23 Серпень 26, 2020

Життя 8579 4 хвилини

Magyar

Після кількох місяців вимушеної перерви кінотеатри США відкрилися прем’єрою фільму «Несамовитий» у тих штатах, де пандемія відступила настільки, щоб перезапуск став безпечним.

Згідно з повідомленням Variety.com, першою великою прем’єрою в кінотеатрах Флориди, Техасу, Джорджії та інших штатів став трилер, у якому знявся оскароносний Рассел Кроу. На минулих вихідних стрічку почали показувати в 1823 кінотеатрах по всій країні.

З п’ятниці по неділю фільм приніс 4 мільйони доларів доходу. У світі перед пандемією це не було б приводом для оптимізму, але, як зазначають аналітики, із 6000 кінотеатрів США наразі можна відвідати лише невелику їхню частину, а найбільш касові – у Нью-Йорку, Каліфорнії та Нью-Джерсі – усе ще закриті, і поки що невідомо, коли зможуть знову відчинити свої двері для глядачів.

Більшість доходів від «Несамовитого» надійшла від автомобільних кінотеатрів у Лос-Анджелесі, Сан-Франциско та Сакраменто, а також багатозальних мультиплексів у Далласі, Х’юстоні, Чикаго, Атланті та Орландо. На цих вихідних фільм планують показати у 2300 кінотеатрах.

Сценарій для історії помсти режисера Дерріка Борте написав Карл Еллсворт. У фільмі чоловік, якого грає Кроу, стає несамовитим утікачем після того, як йому в заторі посигналила одна жінка (Карен Пісторіус).

Кінотеатри роблять усе можливе, щоб заманити глядачів і створити умови, у яких вони почуватимуться в безпеці. Забезпечують необхідну відстань між відвідувачами в залі, обмежують продаж квитків та заохочують зацікавлених купувати квитки в Інтернеті, тим самим зменшуючи кількість особистих контактів з клієнтами. Працівники кінотеатрів частіше прибирають зали перегляду, а засоби для дезінфекції рук доступні по всьому периметру.

Незалежна кіностудія «Лос-Анджелес», що розповсюджує «Несамовитого», хоче отримати від прем’єри фільму, бюджет якого становить 33 мільйони доларів, 30 мільйонів доларів доходу. Наразі вони не розраховують на те, що нова стрічка принесе значний прибуток уже на прем’єрних вихідних, а більше покладаються на довгострокову дистрибуцію, каже керівник компанії Марк Гілл.

На минулих вихідних у 326 кінотеатрах Канади з північноамериканських фільмів показували тільки «Губку-Боба»: «Губка-втікач» зібрав 550 тисяч доларів, збільшивши поточні продажі квитків до 2 мільйонів доларів. Анімаційний фільм не розповсюджуватиметься в американських кінотеатрах і, як очікується, буде доступний для американських глядачів наступного року в платному прокаті, перш ніж потрапить в ефір каналу CBS.

Джерело: MTI

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня