Victoria Secret замінює своїх моделей активістками ЛГБТ та БЛМ

Victoria Secret замінює своїх моделей активістками ЛГБТ та БЛМ

10:58 Червень 21, 2021

Життя 545 4 хвилини

Magyar

Victoria Secret замінить своїх колишніх фотомоделей, відомих як «ангели», в ім’я ліберального руху «зміни ставлення» на активістів (ок) ЛГБТК та БЛМ, трансгендерів, мігрантів та моделей plus size. Це оголошення було сприйняте з розгубленістю навіть ліберальним виданням New York Times.

Один із найвідоміших брендів нижньої білизни й будинків моди в США та світі, Victoria Secret (VS), оголосив, що порушить свої традиції й відмовиться від деяких надзвичайно гарних фотомоделей (бренд та його аудиторія називають їх просто «ангелами»). Відтепер у рекламних кампаніях бренд буде використовувати тих моделей нижньої білизни та купальників, які заслуговують на визнання не через свій зовнішній вигляд, а завдяки успіхам в інших сферах життя, наголошує консервативне The Blaze TV.

Серед нових облич популярного бренду нижньої білизни будуть зірка американського жіночого футболу Меган Рапіное, гучний захисник ЛГБТК-спільноти США та відома активістка руху Black Lives Matter (BLM), яка нещодавно виступила у своєму довгому есе проти «25» американських штатів, заявивши, що ті не дозволяють (або прямо забороняють) участь трансгендерних жінок у змагальних видах спорту.

Меган Рапіное – спортсменка, радикальна ліва активістка

З-поміж нових моделей VS буде 17-річна китайська лижниця Ейлін Гу, модель великого (44-го) розміру Палома Елсессер, відома як провідний борець за «різноманітність і рівність» в Америці, індійська актриса Приянка Чопра Йонас, бразильська трансгендерна модель Валентина Сампайо, мігрантка з Південного Судану, модель Адут Акеч Біор та засновник #Girlgaze руху за працевлаштування трансгендерних жінок і небінарного гендеру (тобто людей, які є ні жінками, ні чоловіками) Аманда де Каденет.

Пишна модель (plus size) Палома Ельсессер

Колишній директор міжнародного підрозділу Victoria Secret Мартін Вотерс, який наразі є новим генеральним директором компанії, пояснив, що бренд зазнає змін. «Світ змінюється, тож нам також слід змінюватися. Ми поклали край епосі, коли показували те, що хочуть бачити чоловіки. Нам потрібно представляти те, чого хочуть жінки», – обґрунтував радикальні зміни керівник компанії.

Адут Акеч – модель південносуданського походження

Однак жінки відреагували на зміну іміджу не так, як сподівались у Victoria Secret. Сторінки в соцмережах переповнені цинічними коментарями, а одна дописувачка підсумувала думки клієнтів бренду: «Чоловіки хочуть дивитися на «ангелів». А ми, жінки, хочемо виглядати, як «ангели», яких чоловіки бачать у надзвичайно дорогій білизні VS. І Меган Рапіноє не місце в цій історії».

Цікаво, що найбільший прихильник ЛГБТК-спільнот – ліволіберальне видання The New York Times – обговорює питання, чи купляться жінки на цю зміну образу відомого бренду.

Джерело:  (origo.hu)

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня