Temu відкриває продаж для приватних осіб
Temu відкриває свій онлайн-маркетплейс для американських компаній та приватних осіб без будь-яких попередніх умов.
Онлайн-платформа, що підтримується Китаєм і в останні роки демонструє запаморочливе зростання трафіку, за останні півроку дала зрозуміти, що хоче, щоб американські продавці вийшли на ринок. Але поки що вона ставила це на певних умовах, наприклад, вимагаючи від продавців бізнесу мати код заявки, щоб приєднатися і виставляти свої пропозиції на Temu.
Але з цим покінчено, оскільки як американські компанії, так і приватні особи тепер можуть виставляти свої пропозиції і товари на продаж на Temu.
Час для цього кроку навряд чи випадковий: з наближенням Різдва роздрібна торгівля, в тому числі онлайн-продажі, стрімко зростає в усьому світі. Китайські платформи електронної комерції, до яких належить і Temu, займають близько 21 відсотка світових продажів за межами Китаю в цей період. За даними Salesforce, це приблизно 160 мільярдів доларів США.
Співробітники Modern Retail завершили процес реєстрації продавців, який, за їхніми словами, пройшов швидко і без проблем. Temu зазвичай затверджує реєстрацію продавців протягом одного робочого дня. Однак їхні джерела не знають точної дати, коли Temu відкрила цю нову опцію, але вважається, що вона стала доступною з другого тижня листопада. Компанія не відповіла на запит з цього приводу.
За даними порталу, Temu робить цей крок, щоб конкурувати з Amazon на власній території. Amazon постачає американським компаніям товари з власних локальних складів, і подібна модель Temu може сприяти зростанню компанії, якщо китайська компанія також буде доставляти товари клієнтам безпосередньо з Китаю.
Минулого року приватні особи та незалежні торговці, які продають на Amazon, отримали 140 мільярдів доларів, і Temu, ймовірно, захоче отримати частину цієї суми.
За даними Marketplace Pulse, п’ять із 25 найбільших продавців Amazon у США вже присутні на Temu, але лише 1 відсоток із 300 000 продавців Temu є американцями.
Однак велике питання полягає в тому, наскільки американські продавці будуть готовими вийти на китайський ринок у майбутньому, незважаючи на заклик Temu. За словами Юозаса Казюкенаса, керівника Marketplace Pulse, відповідь на це питання можна буде отримати лише на більш пізньому етапі, але наразі він не впевнений у результаті. Він каже: Temu також має переконати американських продавців, що це ідеальний майданчик для них, а не лише для китайських ритейлерів, для яких він був спочатку розроблений.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися