В онлайн-конкурсі, який направлений на боротьбу з епідемією коронавірусу #HackCorona в Україні взяли участь майже 900 проектів
У національному онлайн-конкурсі проектів та ідей, створених для боротьби з епідемією корона вірусу та підтримкою українців під час карантину прийняли участь практично 990 (899 авт.) проектів, написав віце-прем’єр міністр України, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
Зокрема, він зазначив наступне: «Запускаючи національний онлайн-челендж #HackCorona in Ukraine ми знали, що українці – найкреативніші люди, що завжди мають ідеї, як виходити з найскладніших ситуацій. Але не очікували, що отримаємо стільки заявок. 899 ідей, прототипів та готових продуктів подались на конкурс, спрямований допомогти людям та бізнесу протистояти пандемії COVID-19. Можемо з упевненістю сказати, що жодний ІТ-конкурс в Україні не отримував так багато заявок у такі короткі терміни.
11 членів журі мали найскладніше завдання – обрати найкращі команди».
У підсумку фіналістами онлайн-конкурсу стали аж 22 проєкти.
«Кожен – унікальний і потребує особливої підтримки. На наступному тижні ми особисто познайомимось з командами. Зрозуміємо в деталях, якої підтримки потребує кожен проєкт. Деякі проєкти вказали, що потребують фінансової підтримки, деякі – експертної, а для інших найбільше важлива комунікація. Хочемо дізнатись історію ідеї кожного проєкту та залучити до менторських сесій профільних експертів, які допоможуть команді здобути найкращий результат. Також під час періоду знайомства та менторства ми зможемо обрати команди для фінансування міжнародними донорами.
В понеділок кожен отримає листа з детальною інструкцією подальших дій, також ми оберемо зручний час для знайомства у Zoom», – зазначив віце-прем’єр-міністр України.
Отже, фаналістами стали наступні проєкти:
- ЛікиВдома від Liki24.com – вирішує проблему доступності ліків за оптимальними цінами у регіонах України;
- KAZKOZVUK – проєкт створений для діток з особливостями зору;
- VUIKO – маркетплейс для локальних виробників крафтової фермерської продукції;
- COVID-19 Access Control – система контролю доступу до громадських місць та транспорту;
- Raccoon.Recovery Light – застосунок з фізичної реабілітації для всіх, хто цього потребує;
- SafeSafe – проєкт для своєчасного інформування громадян у зоні ризику;
- Соціальна платформа адресної допомоги – направлена на підтримку соціально незахищених категорій на самоізоляції від волонтерів/меценатів;
- Соціальна платформа «Крамничка Добра» – маркетплейс соціальних підприємців і майстрів із вразливих груп для онлайн навчання, адаптована для людей з вадами слуху та зору;
- D3PT Trackek – застосунок, що дозволяє відстежувати власні соціальні контакти та перевіряти ризик підхопити COVID-19 у залежності від того, з ким і коли контактувала особа;
- Corona Scanner – мобільний застосунок та веб-сервіс, який буде забезпечувати оперативне опитування, моніторинг та візуалізацію зміни стану здоров’я населення;
- Допоможу – проєкт, що створить централізовану та зручну платформу для закликів фізичної допомоги благодійним та громадським організаціям;
- SkillAR – це мобільна платформа для дистанційного інтерактивного навчання за допомогою доповненої реальності;
- Онучечка Бокс – доставка боксів пенсіонерам додому;
- 3D-Друк для медицини – централізований сервіс з 3D-моделювання та принту медичних засобів захисту та інших приналежностей;
- Проєкт недорогого монітору пацієнта – простий монітор пацієнта з відкритим кодом на базі одноплатного комп’ютера Raspberry Pi;
- КороНІ – платформа, де кожний українець зможе допомогти у боротьбі з коронавірусом;
- Digital Women 2020 – стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу в Україні в умовах кризи та карантину;
- COVID19 Risk Score Calculator – проєкт на основі машинного навчання для генерації оцінки ризику захворювання COVID-19;
- Підтримка заради життя – проєкт, покликаний поліпшити якість життя людей з обмеженими можливостями та шляхом створення можливості інклюзивної онлайн освіти;
- Слухай – бібліотека аудіокниг українською мовою;
- POPUTI – сервіс попутників для медиків;
- SPILNO – мобільний застосунок, що гейміфікує карантин.
«Дуже дякуємо всім командам, що знайшли час та надіслали напрацювання. Ваші ідеї та бажання допомогти надихають та надають енергію!», – підсумував Михайло Федоров.
НЬЮЗМЕЙКЕР
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися