![Viber розширив свої можливості](https://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/viber.png)
Viber розширив свої можливості
Одна з провідних світових комунікаційних платформ – Ракутен Вайбер (Rakuten Viber) збільшила потенціал своїх основних функцій і розробила низку інновацій через спалах коронавірусу.
![](http://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2020/04/viber2.jpg)
За останні тижні зросло використання платформи Viber загалом, користувачі стали значно частіше використовувати його можливості. Найпопулярнішими функціями залишаються групові чати та аудіодзвінки. Сьогодні в Viber відправляють на 134% більше повідомлень у групових чатах порівняно з останнім тижнем січня, а кількість групових дзвінків, отриманих середнім користувачем Viber, збільшилася на 370%. Середня кількість переглядів постів у спільнотах зросла на 78% завдяки таким ініціативам, як допомога в поширенні серед користувачів Viber інформації про заходи безпеки в періоди ізоляції.
З моменту спалаху пандемії коронавірусу:
- кількість активних користувачів Viber в березні збільшилася на 18%
- кількість нових користувачів, які щодня реєструються в Viber, зросла на 25%
- користувачі активні протягом більш тривалого періоду часу
- середня тривалість дзвінка в додатку збільшилася на 35%
- користувачі відправляють на 75% більше відеоповідомлень.
«У цей складний період ми адаптуємось та негайно реагуємо для того, щоб члени сім’ї та друзі, студенти та викладачі, співробітники та партнери мали можливість підтримувати постійний контакт одне з одним. Наші користувачі покладаються на нас, коли ми з’єднуємо людей вільно та надійно», – сказав Джамел Агауа, генеральний директор Rakuten Viber.
За останній період у додатку відбулися наступні важливі зміни:
- у програмі було збільшено максимально можливе число учасників групових аудіовикликів (з 5 до 20 осіб) ;
- створені офіційні спільноти з офіційною інформацією про COVID-19;
- сприяючи поширенню важливих діючих вказівок щодо охорони здоров’я, Viber розіслав рекомендації ВООЗ щодо безпеки мільйонам користувачів – на 22 мовах;
- був запущений чат-бот Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), який співпрацює з Unicef U-Reports, покликаний забезпечити передплатників актуальною і правдивою інформацією про COVID-19 на декількох мовах;
- для розповсюдження офіційної інформації про COVID-19 Viber разом із місцевими органами охорони здоров’я створив офіційні спільноти у 12 країнах, де користувачі можуть отримати достовірну та правдиву інформацію про пандемію та запобіжні заходи;
- додаток розпочав нову кампанію наклейок «Залишайся вдома», щоб підбадьорити своїх користувачів у ці непрості часи.
Джерело: mmonline.hu
![subscribe](/images/train.jpg)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися