Компанія, яка рекламувала електронні сигарети серед неповнолітніх, заплатить величезний штраф
Продавець електронних сигарет, компанія «Juul», отримала штраф у трьох штатах США на загальну суму 438,5 мільйона доларів за рекламу своєї продукції серед неповнолітніх.
Компанія заявила, що в майбутньому не буде рекламувати свою продукцію людям молодше 35 років. Після вивчення рекламної стратегії компанії на неї подали до суду штати Техас, Орегон і Коннектикут. На Juul уже подавали до суду кілька інших штатів, міські адміністрації та шкільні округи, оскільки її продукція стала неймовірно поширеною серед молоді, повідомляє Reuters.
І компанія цим скористалася сповна: моделі, які позують з електронними сигаретами на рекламних щитах, виглядають як підлітки, у рекламних кампаніях фігурують герої мультфільмів, а також, згідно із судовими документами, компанія навмисно купувала рекламні площі на дитячих каналах Cartoon Network та Nickelodeon.
Крім того, якщо неповнолітній вказував адресу школи для доставки онлайн-замовлення, товар доставляли без проблем і саме туди.
Відтак у США вважають, що компанія хотіла заробити на тому, щоби «підсадити» ще одне покоління на нікотин.
Juul раніше вже виплатив штраф чотирьом іншим штатам із подібних причин. Згідно з попередньою заявою компанії, з 2019 року вони дотримуються зовсім іншої маркетингової стратегії, ніж раніше. Зокрема, популярні серед молоді електронні сигарети були вилучені з обігу, і вони постійно звертають увагу на шкідливий вплив куріння.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися