Канарські острови заманюють «енергетичних» туристів рекламною кампанією
В Іспанії створили рекламну кампанію для «енергетичних» туристів. Таким чином прагнуть залучити їх на Канарські острови взимку. Окрім гарної погоди, підкреслюють економію на рахунках за електроенергію, інформують новини на угорському телеканалі М1.
«У першу чергу реклама націлена на вікову категорію від 55 до 75 років і наголошує на перевагах більш тривалого перебування в Іспанії, навіть кількамісячного. Під час презентації рекламної кампанії експерти повідомили, що очікують на зацікавлених осіб переважно з Великобританії та Німеччини. З огляду на те, що більшість туристів приїжджає сюди саме з цих країн. Як конкретний приклад наводять порівняння витрат на їжу й ресторани в Мюнхені та столиці Канарських островів. У Лас-Пальмас ціни значно дешевші, у деяких місцях можуть бути нижчими на 50%», – розповіла власкор телеканалу в Іспанії Крістіна Фегер.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися