Апельсин видалять з логотипу та рецепту напою «Фанта»
«Фанта» – другий за віком безалкогольний напій компанії Coca-Cola – зазнає значних змін, повідомляє Fast Company. Досі в США продавали дещо іншу «Фанту», ніж у решті країн. Літери логотипу на етикетках пляшок були трохи круглішими, склад також дещо відрізнявся. Найголовнішою відмінністю була, очевидно, відсутність у напої апельсинового соку.
Літери на логотипі глобальної версії, яка доступна, приміром, в Угорщині, мали більш кутасту форму, а серед інгредієнтів, хоча і в різних кількостях, залежно від регіону, все ж був апельсиновий сік. На Сицилії на апельсиновій «Фанті» вказувалося, що для напою використовували місцеві фрукти, а на лимонній – що вона містить сік сиракузьких лимонів.
На сьогодні компанія Coca-Cola об’єднує два ринки. На новому логотипі, який з’являється на всіх ринках, використовують більш квадратні літери, а позаду них не буде апельсина. Змінюють і рецептуру продукту, який буде присутній на всіх ринках: вона не міститиме апельсинового соку.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися