Що робити, якщо співробітники ТЦК ігнорують документи в Резерв+: в Раді відповіли
Електронний формат військово-облікового документа має таку ж рівноцінність, як і паперовий аналог. Не брати його до уваги співробітники ТЦК не мають права.
Про це в інтерв’ю розповів член Комітету Ради з питань нацбезпеки, оборони та розвідки Федір Веніславський.
Електронний формат військово-облікового документа є повним замінником паперового варіанта, і жоден працівник Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ЕЦК і СП) не має права стверджувати, що документ, згенерований у додатку “Резерв+”, не відповідає вимогам закону.
За його словами, якщо у патруля відсутній сканер для зчитування QR-коду, то е-документ буде перевірятися за допомогою будь-якого смартфона, який має функцію сканування QR-коду.
Якщо трапляються такі випадки, громадяни повинні звернутися на гарячу лінію, і все стане на свої місця. Це питання постійно перебуває на контролі у нашому парламентському комітеті та в Міністерстві оборони.
Гаряча лінія Міноборони: 0 800 50 04 42
Що робити, якщо у документах є розбіжності
Якщо дані у паперовому та електронному військовому квитку не збігаються, необхідно виправити цю невідповідність якомога швидше. За його словами, такі розбіжності можуть спричинити проблеми в різних ситуаціях – зокрема, під час виїзду за кордон, отриманні соціальних виплат чи наданні інших державних послуг.
звернутися до ТЦК та СП за місцем обліку;
пред’явити паперовий військовий квиток, електронний військовий квиток (витяг з Реєстру військовозобов’язаних), документи, що підтверджують правильність даних (наприклад, свідоцтво про народження, паспорт, свідоцтво про шлюб).
Після цього фахівці ТЦК та СП перевірять ваші дані і виправлять помилки (якщо вони є) та оновлять інформацію в обох системах (паперовій та електронній).
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися