У світі виник дефіцит велосипедів через пандемію COVID-19

У світі виник дефіцит велосипедів через пандемію COVID-19

18:42 Липень 13, 2020

Життя 5556 4 хвилини

Magyar

          Чим керується людина коли купує велосипед?

          Бажанням  їздити щодня або просто придбанням двоколісного транспорту? Бажанням тримати гарну спортивну форму або просто похитуватися перед знайомими чи друзями крутим «байком»? Можливо, хтось ще б назвав кілька десятків причин. Але цього року найпопулярнішою причиною придбання і використання цього без перебільшення здорового екотранспорту є все той же коронавірус.

          За повідомленнями цілого ряду закордонних ЗМІ, зокрема, Reuters та Financial Times, найпотужніші виробники велосипедів на західних ринках і у країнах Азії останнім часом не можуть задовольнити попит прихильників велотранспорту, популярність якого надзвичайно швидко від самого початку пандемії COVID-19. Насправді сьогодні дуже багато веломагазинів та й узагалі спортивних магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія.

          «Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію», – зазначив консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.

          До прикладу, згідно з офіційними даними дослідження компанії Foxintelligence, онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили аж на 350% вже у квітні якраз на тлі поширення коронавірусу у кранах Європі. Що цікаво, французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що у багатьох із її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і тепер десятки тисяч потенційних клієнтів перебувають в очікуванні нових поставок велосипедів. Щоб якось вийти із дефіцитного становища компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту й перепродажу, щоб задовольнити хоч якось задовольнити попит бажаючих придбати велосипед.

          Велосипедний бум обумовлений ще й тим, що дуже багато людей прагнуть уникнути громадського транспорту через збільшення ризику зараження коронавірусом. Крім цього, величезна кількість співробітників різних компаній, які були відправлені у неоплачувану відпустку, шукають активний спосіб дозвілля.

          Також різке зростання популярності велосипедів пов’язане з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах і мегаполісах по усьому світі. У цій ситуації нестача пропозиції у веломагазинах призвела до значного зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.

          До того ж багато потенційних покупців не розуміють, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва велосипедів. У цій ситуації багато покупців просто не розуміють, що обмежені можливості виробництва якраз і пов’язані із заходами дистанціювання, які, зокрема, передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу через хворобу або самоізоляцію.

          Ще однією дуже важливою причиною дефіциту пропозиції велотранспорту є те, що два найбільших в Азії виробника – Китай і Тайвань, опинилися серед країн, які першими відчули наслідки пандемії, а це автоматично призвело до масштабних збоїв у ланцюжках поставок, а також закриття цілого ряду заводів і портів.

НЬЮЗМЕЙКЕР

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня