Як заробити на TikTok. Соцмережа оголосила про виплати відеоблогерам
Керівництво сервісу виділило $70 млн., щоб сплачувати авторам за створення контенту. Цю суму отримають блогери з країн ЄС, ще 200 млн. було виділено напередодні для тіктокерів із США.
Фонд TikTok буде працювати з наступного року, а виплати будуть регулярно перераховувати блогерам. За три роки фонд планують збільшити в кілька разів. Як бачимо, TikTok планує офіційно оплачувати блогерам за створення відео.
Дотепер чи не єдиним способом заробити на сервісі є прямі ефіри, під час яких можна робити пожертви блогерам. Звісно, блогери можуть вставляти в свої відеоролики рекламу, але адміністрація сервісу до цього не має жодного стосунку.
Щоб почати отримувати кошти від TikTok, потрібно буде заповнити заявку та подати її на розгляд адміністрації сервісу. Звісно, що гроші отримуватимуть не всі тіктокери. Кандидат має бути старшим 18 років та має регулярно публікувати унікальні відео. Більш точних критеріїв відбору, суми виплат та кількість оплачуваних блогерів керівництво соцмережі поки не називає.
Що ж таке той TikTok?
Якщо коротко, то TikTok – це наче Інстаграм, але користувачі тут не фото виставляють, а короткі відеоролики, тривалістю до 1 хвилини. Щоб стати користувачем соцмережі, достатньо встановити собі додаток на телефон та зареєструватись. Створювати чи публікувати відео зовсім не обов’язково. Користувачі проводять за переглядом відео TikTok в середньому майже годину. Наразі додаток завантажили більше 2 млрд, а активними користувачами є 800 млн людей. Більше половини користувачів TikTok віком від 16 до 24 років.
За яким принципом працює TikTok
Унікальність TikTok і різниця з тим же YouTube у тому, що в соцмережі стрічка з відеороликами поділена на два розділи. В одному показують відео блогерів на яких ви підписались, в іншому – список рекомендованих відео. Саме Рекомендації і є тим граалем, який прагне здобути чи не кожен тіктокер. Для потрапляння в рекомендації не потрібно мати багато відеороликів чи мільйони підписників. Однак, відео, потрапивши до рекомендацій, за день може зробити блогера мегапопоулярним і набрати сотні мільйонів переглядів. В YouTube на це потрібно витратити кілька років.
У TikTok більшість відео – розважального характеру, однак, висока залученість користувачів та довгий час перегляду відео – це результат роботи спеціальних алгоритмів на основі штучного інтелекту, які підбирають для кожного користувача саме ті відео, які йому можуть бути до вподоби і це змушує проводити ще більше часу в додатку.
Ще однією особливістю TikTok є шалена популярність челенджів, коли користувачі знімають схожі за задумом відео, а участь у челенджах підвищує шанси потрапити в рекомендації. Також челенджі стають віральними, а музичні треки тримаються тижнями в топі музичних чартів.
З чого все починалось?
Восени 2017-го TikTok з’явився на світ. Його появі передував запуск на китайський ринок додатку Douyin. Він отримав у КНР шалену популярність. Лише за рік його завантажили понад 100 млн разів. TikTok – це “експортна” копія Douyin.
Успішному виходу TikTok на західні ринки посприяло придбання сервісу Musical.ly – популярного додатку, де підлітки співали відомі пісні під фонограму і знімали відео до хвилини. Вся багатомільйонна аудиторія після покупки перейшла в TikTok, який на той момент уже мав кращий функціонал та систему рекомендацій.
У свої 29 років Джан Імін, програміст та підприємець з Кита., засновував компанію ByteDance в Пекіні, однак на початку діяльності інвестори та партнери не сприймали ідеї Іміна серйозно. Однак, через 7 років, Forbes оцінив його статки у 16,2 млрд дол, а продуктами заснованої компанії користуються у 150 країнах.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися