Сицилію та материкову частину Італії планують з’єднати тунелем
Італійський уряд має намір скористатися можливістю, наданою Фондом відновлення ЄС, для з’єднання Сицилії та італійського материка тунелем, замість давно запланованого, але так і не реалізованого будівництва мосту.
У міністерстві транспорту країни вважають, що це неповторний шанс профінансувати інвестиції в розмірі 5 мільярдів євро з майже 210 мільярдів, які Європейський Союз виділить Італії для подолання економічної кризи, викликаної епідемією коронавірусу.
Разом із тунелем є намір збудувати швидкісну залізничну мережу на півдні Італії та, зокрема, Сицилії, яка наразі закінчується в м. Салерно біля Неаполя. Адміністративний центр Сицилії, Палермо, – п’яте за величиною та єдине велике місто в Італії, до якого не можна дістатися швидкісним потягом.
З’єднати сицилійську Мессіну з материковим м. Реджо Калабрія планують в Італії ще з давніх часів, але втілити в життя цей задум досі так і не вдалося. Хоча протока Мессіна має ширину лише три кілометри в найвужчій точці, будівництву мосту перешкоджають морські глибини, що сягають 250 метрів, сильні течії, проблеми з екологією та окупністю проєкту.
План будівництва 3-кілометрового автомобільного та залізничного мосту був заморожений в останні роки головним чином через те, що розрахункова вартість у 8,5 млрд євро виявилася занадто високою.
Прем’єр-міністр Паоло Конте в понеділок в одному з інтерв’ю зазначив, що замість мосту материк та острів можна з’єднати тунелем, подібним до того, який будують між Німеччиною й Данією. А відправною точкою для цієї гігантської споруди може стати проєкт інженера Джованні Сакки, розроблений у 2017 році.
Міністр інфраструктури і транспорту Паоло Де Мішелі заявив у вівторок, що вже триває робота над інвестиційним планом, який буде поданий на розгляд Європейської комісії.
Джерело: index
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися