В Ізраїлі з'явилися батареї для електрокарів, які заряджаються за п'ять хвилин

В Ізраїлі з'явилися батареї для електрокарів, які заряджаються за п'ять хвилин

18:37 Березень 8, 2021

Життя 2258 4 хвилини

Magyar

Ізраїльська компанія розробляє акумулятори для електромобілів, які заряджаються за п’ять хвилин, – повідомив у неділю інформаційний портал газети Jedio Ahronot – ynet.

Фахівці з ізраїльської компанії з виробництва літій-іонних акумуляторів StoreDot винайшли батарею для електрокарів, яка може повністю зарядитися всього за п’ять хвилин.

“Бар’єр номер один для поширення електромобілів – це вже не їх вартість, а страх через запас ходу. Ви або боїтеся застрягти на шосе, або вам доведеться дві години висиджувати на зарядній станції. Але якщо власник електромобіля буде заряджати його не довше, ніж триває заправка автомобіля на бензині, цей страх швидко пройде”, – зазначив генеральний директор та засновник StoreDot Дорон Майерсдорф.

Чотири великі міжнародні інвестори вже підтримують розвиток StoreDot: німецький автовиробник Daimler, британська компанія British Petroleum, південнокорейська Samsung та електронна компанія TDK з Японії.

Майерсдорф заснував свій бізнес у 2012 році, який раніше – перед автомобільними акумуляторами – випробовував свої нові типи акумуляторів на телефонах, безпілотниках та електричних скутерах.

Інновація StoreDot базується на легкій, акумуляторній та високоефективній літій-іонній технології акумуляторів, за винахід якої Джон Гудену зі Сполучених Штатів, Стенлі Уіттінгем із Великобританії та Акіра Йошино з Японії отримали Нобелівську премію з хімії в 2019 році.

“Ми намагалися показати: якщо замінити деякі матеріали на літій-іонну батарею, вона може перезаряджатися за п’ять хвилин”, – зазначив менеджер компанії.

Що стосується самої технології, то ізраїльський стартап покладається на напівпровідникові наночастинки з германію в якості анода, який розчинний у воді та з ним легше працювати при виробництві. Але це проміжне рішення. У своїх серійних акумуляторах StoreDot планує використовувати кремній, який набагато дешевше, і, як очікується, ці прототипи з’являться вже цього року.

Сотні їх прототипів уже випробовуються різними виробничими компаніями. В даний час ці акумулятори дешевші у виробництві, і компанія вже розробляє друге покоління, та почала розробляти інструменти та станки, необхідні для подальшого масового виробництва, намагаючись скоротити час, необхідний для впровадження нових акумуляторів.

Електрокари менше забруднюють навколишнє середовище, але поки що набагато дорожчі, ніж звичайні бензинові автомобілі. За даними Міжнародного енергетичного агентства, у 2019 році лише 2,9 відсотка автомобілів, що продалися у всьому світі, були електричними.

Впровадження батарей нового покоління може затриматись через необхідність перепроєктування існуючих зарядних станцій, вартість яких може становити від 1500 до 10000 доларів за одиницю, залежно від їх потужності. Крім того, термін їх служби становить лише 3000-3500 підзаряджень, і компаніям доведеться розробити систему для переробки та утилізації літій-іонних акумуляторів після їх старіння, як це було зроблено у випадку свинцево-кислотних батарей.

Джерело: MTI

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня