Шкарлет: Критичного падіння якості в українській освіті немає
Дистанційне навчання в Україні через карантин не вплинуло критично на якість освіти. Про це сказав міністр освіти та науки Сергій Шкарлет в інтерв’ю “РБК-Україна”.
“Рік пандемії – це абсолютно незвичайний рік для всього світу, не тільки для України. Позиція всього світу, і Міністерство освіти України не виняток, в тому, що дистанційна освіта ніколи не замінить повноформатного очного спілкування. Але це можливість не зупиняти освітній процес під час, наприклад, “червоних” зон карантину, коли відвідування навчальних закладів заборонено”, – зазначив Шкарлет.
Як він зауважив, сьогодні мінімум раз на два місяці Державна служба якості освіти робить моніторинги щодо якості та наявності залишкових знань після вивчення тієї чи іншої частини освітньої програми. Останній такий моніторинг, у порівнянні з груднем, показав, що якість і рівень дистанційної освіти на 10-15% покращилася і зараз становить 70-75%.
“В цілому ми приблизно на 8% відсотків оцінюємо падіння якості, але це насправді не критично. Ми розуміли, що якість освіти в будь-якому випадку буде падати. Від чого це залежить? Є трикутник – учень, вчитель і сім’я. Перш за все від первинних навичок і того, що заклала сім’я дитині, в принципі, первинно буде залежати весь процес навчання. Якщо батькам не байдуже, в будь-якому випадку навіть в дистанційній освіті втрата якості не критична”, – сказав Шкарлет.
Також міністр наголосив, що основний носій знань, крім батьків та сім’ї, – це вчитель, професійна людина, яка несе в різних сферах свої знання.
“Є різні вчителі. Здебільшого я вдячний всім вчителям за те, що в період пандемії, в період специфічних умов ведення освітнього процесу ми все-таки вистояли. Критичного падіння якості в українській освіті немає”, – зазначив Шкарлет.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися