У Каліфорнії деякі дитячі товари повинні продаватися без гендерного визначення
У Каліфорнії магазини повинні продавати деякі товари для дітей, зокрема іграшки та засоби для гігієни, без гендерного визначення.
За даними американської преси, закон, підписаний Гевіном Ньюсомом, губернатором Каліфорнії, передбачає, що у великих магазинах також має бути гендернонейтральний відділ. Там повинен бути представлений відповідний вибір товару без маркування призначення для дівчаток чи хлопчиків. Закон не поширюється на дитячий одяг, лише на іграшки та предмети догляду.
Представники ЛГБТ-спільноти привітали цей закон. На їхню думку, традиційний маркетинг з рожевим кольором для дівчаток та синім для хлопчиків змушує дітей адаптуватися до гендерних стереотипів.
Демократам західного штату вдалося прийняти закон з третьої спроби, оскільки у 2019 та 2020 роках вони зазнали невдачі. Цього разу пропозицію вніс Еван Лоу, який повідомив, що на створення закону його надихнула 10-річна донька одного з колег. Дитина запитала в матері, чому їй «заборонено» відвідувати деякі частини магазину лише тому, що вона дівчинка.
«Ми повинні припинити ставити клеймо стосовно того, що є прийнятним для певної статі, і дозволити дітям бути дітьми. Сподіваюся, цей законопроєкт заохотить дедалі більше підприємств у Каліфорнії та США уникати посилення шкідливих і застарілих стереотипів», – додав політик-демократ.
Проти закону виступила низка республіканців та кілька консервативних груп. Вони аргументували своє негативне ставлення тим, що уряд не може вказувати батькам, які товари купувати для своїх дітей.
MTI
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися