![Третину свого часу ми витрачаємо на мобільні додатки](https://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/01/smartfon.jpg)
Третину свого часу ми витрачаємо на мобільні додатки
У середньому третину свого часу, вільного від сну, людина витрачає на мобільні додатки, цитує інформаційний портал BBC нещодавнє повідомлення аналітичної компанії Annie.
![](https://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/01/smartfon.jpg)
У 2020 році британський регулятор Ofcom установив аналогічні часові рамки, хоча це дослідження охоплювало також перегляд телевізійних передач.
Згідно зі звітом компанії App Annie, у 2021-му збільшилася кількість завантажень мобільних додатків для всіх платформ на 5%. Сума завантажень сягає 230 млрд доларів, витрати людей на програми та контент для смартфонів зросли на 19% – 170 млрд, а витрати на рекламу піднялися на 23% – 295 млрд.
2021 року люди в середньому витрачали 4,8 години на день на мобільні програми. Це на 30% більше, ніж попереднього.
В основному в усьому світі користувачі витрачали 4,8 години на мобільні телефони щодня, а ось у Бразилії, Індонезії та Південній Кореї на телефони йшло понад 5 годин. Крім того, 7 із 10 хвилин або 42 із 60 хвилин люди використовували саме на соціальні мережі. Більшість часу йшла на TikTok.
YouTube був найпопулярнішою програмою для відтворення відео в 60 країнах, а Netflix, як правило, посідав друге місце.
TikTok виявився найпоширенішим додатком у світі. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу, порівняно із 2020 роком. Аналітики прогнозують, що до другої половини 2022-го кількість активних щомісячних користувачів TikTok перевищить 1,5 мільярда.
У 2021 році було запущено два мільйони нових програм та ігор. Люди витратили 116 мільярдів доларів на мобільні ігри та понад 100 мільярдів годин на програми для покупок. Найбільше займалися онлайн-шопінгом у Сінгапурі, Індонезії та Бразилії.
Стали популярнішими і програми для покращення психічного стану: Headspace та Calm. Порівняно з 2020 роком їх завантажували на 27% частіше. Люди активно користувалися також програмами для занять спортом удома.
На програми для знайомств було витрачено 4 мільярди доларів, що на 95% більше, ніж у 2018 році. Найпопулярнішими в цій сфері є Tinder та Badoo.
Джерело: MTI
![subscribe](/images/train.jpg)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися