![Деякі системи в нових автомобілях будуть обов’язковими в ЄС](https://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/01/auto.jpg)
Деякі системи в нових автомобілях будуть обов’язковими в ЄС
Ще в листопаді 2019 року Європейський Союз прийняв рішення про допоміжні системи, які будуть встановлюватися на нещодавно випущених транспортних засобах із 6 липня цього року і на нових легковиках із 7 липня 2024-го. Мета цих заходів – підвищити безпеку дорожнього руху та зменшити кількість аварій.
![](https://life.karpat.in.ua/wp-content/uploads/2022/01/auto-1024x576.jpg)
Згадані рішення включають автоматичне екстрене гальмування, систему попередження про екстрене гальмування, аварійний виїзд зі смуги руху та втому (водія), аварійні лампи, інтелектуальний круїз-контроль з обмежувачем швидкості, помічника заднього ходу, бортовий чорний ящик та чутливий до алкоголю іммобілайзер.
Фрідріх Еппель, експерт з автоматизованої та мережевої мобільності в Австрійському клубі автомобілів, мотоциклів і туризму (ÖAMTC), розповів, що помічник екстреного гальмування є одним із найважливіших рішень безпеки, оскільки допомагає зменшити кількість масових аварій. Аварійний помічник утримання смуги також дуже ефективний.
Утім проблема полягає в тому, що інтелектуальна система круїз-контролю ще недостатньо розвинена. За словами Еппеля, водії досі часто стикаються з помилковими сигналами тривоги та інформацією. Наприклад, прилад показує, що максимальна швидкість у житловій зоні становить 100 км/год. Система попередження про втому також далека від досконалості, а помічник заднього ходу в його нинішньому вигляді, швидше, спричиняє нещасні випадки, ніж допомагає їх уникнути.
Джерело: Sg.hu
![subscribe](/images/train.jpg)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися