99% клієнтів Укрзалізниці основною мовою в чат-боті обирали українську
За останні три місяці війни 99% клієнтів Укрзалізниці основною мовою в чат-боті обирали українську. Наразі чат-боти доступні українською та англійською мовами.
Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці, пише LB.ua.
“У січні, у перший місяць після запуску власного бота з продажу квитків у Viber та Telegram, українською за замовчуванням користувалися тільки 55% пасажирів, ще 43% послугувалися російською, 2% — англійською”, – йдеться у повідомленні.
В Укрзалізниці повідомили, що ще раніше видалили російську версію власного сайту та порталу з продажу квитків booking.uz.gov.ua.
“Наступним кроком стане повна дерусифікація залізниці. Зокрема, компанія планує позбутися дублювання інформації російською мовою на квитках та позначок, які відповідно до міжнародних угод і документів наносилися російською мовою на рухомий склад”, – пообіцяли в Укрзалізниці.
У перевізника попросили, якщо ви виявили російську мову на офіційних майданчиках Укрзалізниці, просимо надсилати відповідну інформацію на електронну пошту: service@uz.gov.ua.
Також клієнтів попросили повідомляти, якщо працівники Укрзалізниці під час обслуговування використовують російську мову.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися