99% клієнтів Укрзалізниці основною мовою в чат-боті обирали українську

99% клієнтів Укрзалізниці основною мовою в чат-боті обирали українську

09:40 Липень 21, 2022

Життя 1313 2 хвилини

За останні три місяці війни 99% клієнтів Укрзалізниці основною мовою в чат-боті обирали українську. Наразі чат-боти доступні українською та англійською мовами.  

Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці, пише LB.ua.

“У січні, у перший місяць після запуску власного бота з продажу квитків у Viber та Telegram, українською за замовчуванням користувалися тільки 55% пасажирів, ще 43% послугувалися російською, 2% — англійською”, – йдеться у повідомленні.

В Укрзалізниці повідомили, що ще раніше видалили російську версію власного сайту та порталу з продажу квитків booking.uz.gov.ua.

“Наступним кроком стане повна дерусифікація залізниці. Зокрема, компанія планує позбутися дублювання інформації російською мовою на квитках та позначок, які відповідно до міжнародних угод і документів наносилися  російською мовою на рухомий склад”, – пообіцяли в Укрзалізниці.

У перевізника попросили, якщо ви виявили російську мову на офіційних майданчиках Укрзалізниці, просимо надсилати відповідну інформацію на електронну пошту: service@uz.gov.ua.

Також клієнтів попросили повідомляти, якщо працівники Укрзалізниці під час обслуговування використовують російську мову.

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1 baner 2
Новини дня