Закарпатський угорський інститут оголошує додатковий прийом вступників
Прийом документів на перший курс на освітній ступінь бакалавра здійснюватиметься з 19 до 28 вересня.
Заяви для вступу абітурієнти можуть подавати через електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua. Якщо електронний кабінет уже зареєстрований під час основної вступної кампанії, заявки можна подавати через нього.
Для полегшення процесу вступу, на базі інституту працює консультаційний центр (приймальна комісія), представники якого допомагають у створенні електронних кабінетів та подачі заяв на вступ.
Необхідні для цього документи:
- дійсна ел. адреса;
- актуальний номер телефону;
- сертифікат про загальну середню освіту та додаток до нього;
- отриманий раніше диплом (за наявності);
- фотокартка на паспорт 3х4;
- паспорт, ідентифікаційний код, документ про реєстрацію місця проживання;
- дані про сертифікат ЗНО чи мультидисциплінарного тесту (номер, PIN-код);
- мотиваційний лист в електронному вигляді.
Графік роботи приймальної комісії 19-28 вересня: у будні з 9.00 до 18.00. Субота, неділя – вихідні.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися