З Instagram і Facebook можуть прибрати політичну рекламу: відома причина
Корпорація Meta, що володіє соцмережами Instagram та Facebook, розглядає можливість заборони політичної реклами в Європі на своїх майданчиках. Про це пише Financial Times.
Відзначається, що влада Євросоюзу вимагає від інтернет-майданчиків, включаючи Facebook і Google, розкривати інформацію про публіковану політичну рекламу – її вартість, замовників і перегляди.
Керівництво корпорації Meta побоюється, що трактування терміна “політична реклама” може виявитися занадто широким, і дотримуватися цих правил виявиться складно. Тому більш простим рішенням для корпорації може виявитися повна відмова від платної політичної реклами.
У Financial Times відзначають, що раніше Meta і Twitter зазнали жорсткої критики за те, що дозволяли використовувати свої майданчики для поширення дезінформації і політичних маніпуляцій з боку трампістів і Росії.
Повна відмова від політичної реклами в ЄС навряд чи стане фінансовою проблемою для корпорації, оскільки ця частина рекламного ринку приносить Meta відносно невелику частину доходів.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися