karpat.in.ua

З Instagram і Facebook можуть прибрати політичну рекламу: відома причина

Корпорація Meta, що володіє соцмережами Instagram та Facebook, розглядає можливість заборони політичної реклами в Європі на своїх майданчиках. Про це пише Financial Times.

Відзначається, що влада Євросоюзу вимагає від інтернет-майданчиків, включаючи Facebook і Google, розкривати інформацію про публіковану політичну рекламу – її вартість, замовників і перегляди.

Керівництво корпорації Meta побоюється, що трактування терміна “політична реклама” може виявитися занадто широким, і дотримуватися цих правил виявиться складно. Тому більш простим рішенням для корпорації може виявитися повна відмова від платної політичної реклами.

У Financial Times відзначають, що раніше Meta і Twitter зазнали жорсткої критики за те, що дозволяли використовувати свої майданчики для поширення дезінформації і політичних маніпуляцій з боку трампістів і Росії.

Повна відмова від політичної реклами в ЄС навряд чи стане фінансовою проблемою для корпорації, оскільки ця частина рекламного ринку приносить Meta відносно невелику частину доходів.