У МОН розробили рекомендації щодо організації змішаного навчання у вузах та коледжах

У МОН розробили рекомендації щодо організації змішаного навчання у вузах та коледжах

21:14 Червень 24, 2020

Життя 13312 4 хвилини

Magyar

          Карантинні обмеження посилили виклики, які стоять перед закладами освіти України. Потреба в нових підходах до навчання з обмеженням кількості аудиторних занять залишається проблемним питанням для значної частини освітянської спільноти. Водночас лишаються вкрай актуальними такі вимоги до вищої освіти, як:

  • доступність та інклюзивність;
  • гнучкість для окремих категорій здобувачів, які працюють, мають дітей тощо;
  • індивідуальна траєкторія навчання здобувача;
  • впровадження дуальної освіти.

          Вирішення цих питань неможливе без широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у підходах до організації навчання в закладах освіти та в кожній дисципліні, зокрема ролі аудиторних занять та ефективності їхнього проведення.

          Зміни мають відбутися. Це не тимчасове рішення, а можливість вдосконалення, переходу на новий якісний рівень.

          Саме тому, у МОН розробили рекомендації щодо організації змішаного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти. До речі, ці рекомендації вже надіслані керівникам відповідних навчальних закладів та розміщені на офіційному сайті МОН. «Ми зібрали прекрасну команду українських фахівців, які вже запроваджували змішане навчання у своїх закладах. За кожною порадою стоїть як позитивний, так і негативний досвід та велике бажання допомогти закладам пройти цей шлях без повторення чужих помилок. Дякую усьому авторському колективу цих рекомендацій, завдяки їм заклади зможуть організувати освітній процес так, щоб виклики, які ставить епідемія коронавірусу, не загрожували якості освіти» – зазначив заступник міністра освіти і науки Єгор Стадний.

          Університети та коледжі отримають поради щодо того, як розгорнути змішане навчання, яке нормативне забезпечення та технологічна база для цього потрібні, як підготувати персонал та спланувати навчальний процес.

          Викладачі у документі знайдуть детальні рекомендації щодо створення або адаптації навчальних курсів, планування результатів навчання та ефективного оцінювання успішності студентів. Рекомендації доповнені чеклістами, прикладами моделей змішаного навчання, матрицями планування курсів та іншими допоміжними матеріалами, які керівники закладів та викладачі можуть використовувати у процесі підготовки до нового навчального року.

          Організація змішаного навчання неможлива без використання платформи електронного навчання, що містить систему управління навчанням LMS. Рекомендації дають чіткі інструкції, як обрати та розгорнути навчальну платформу, а також який інструментарій потрібен для створення навчального контенту.

          Рекомендації розроблені робочою групою за участю Науково-методичної підкомісії «Дистанційне навчання» сектора вищої освіти Науково-методичної ради МОН у складі Ольги Бершадської, Юрія Зубаня, Олега Іларіонова, Олега Лагодонюка, Олени Майбороди, Ірини Наумчук, Наталії Піндус, Олександра Поддєнєжного, Миколи Сидорова, Марини Сільченко та Романа Яценка за загальною редакцією Єгора Стадного та Євгена Ніколаєва.

НЬЮЗМЕЙКЕР

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня