Послуга «еМалятко» стане доступною у центрах надання адміністративних послуг, які були створені РДА
Вже від сьогодні молоді батьки зможуть оформити до 8 послуг, які пов’язані з народженням дитини, і об’єднуються у сервіс «еМалятко», також у ЦНАП, що були створені районними державними адміністраціями. Відповідні зміни до розпорядження № 523 ухвалені сьогодні на пленарному засіданні Кабінету Міністрів України.
Як відомо, раніше послуга «еМалятко» надавалася відповідно до рішення органів виконавчої влади – РДА (районних державних адміністрацій). А вже сьогодні вона входить до обов’язкового переліку послуг, які має надавати ЦНАП РДА.
Нагадуємо, що послуга «еМалятко» – це сервіс, який дозволяє родинам уникнути непотрібної та зайвої бюрократії і максимально швидко отримати всі необхідні послуги. Такі сервіси мають працювати без жодних обмежень у всіх ЦНАП країни. Ці зміни дозволяють запровадити «єМалятко» навіть у тих містах, де ми відчували небажання надавати послугу», – зазначив з цього приводу віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
До відома, буквально нещодавно ця послуга вже запрацювала у м. Чернігів, яке стало 32 містом в Україні, де вже працює сервіс «еМалятко». Детальніше про географію роботи цієї послуги можна ознайомитись на спеціальній мапі, яка доступна за посиланням: bit.ly/eMalyatko.
У цілому, впровадження цієї послуги реалізується за сприяння міжнародних проектів: програми EGAP (Швейцарська Конфедерація та Фонд Східна Європа), SURGe за підтримки Уряду Канади, проекту EGOV4UKRAINE, що є частиною програми U-LEAD з Європою, EU4PAR, Grid Dynamics Life.
Долучилися до її реалізації і державні інституції, зокрема: міністерство цифрової трансформації України, міністерство юстиції, міністерство внутрішніх справ, міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, міністерство охорони здоров’я, міністерство соціальної політики, міністерство фінансів, Державна міграційна служба і Державна податкова служба.
Нагадуємо, що для оформлення послуги «еМалятко» необхідно подати такі документи:
- заява одного з батьків (формується та реєструється за допомогою онлайн-сервісу державних послуг «Дія»);
- документ, який підтверджує факт народження – медичний документ, виданий закладом охорони здоров’я;
- паспорти батьків (при наявності паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм додатково подається витяг з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
- документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб);
- ідентифікаційні коди батьків;
- відомості про унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР) батьків (одного з них);
- особовий рахунок відкритий у банківській установі для соціальних виплат.
Для оформлення послуги подаються тільки оригінали документів.
НЬЮЗМЕЙКЕР
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися