В Україні хочуть запровадити офіційні email адреси від держави для певних категорій громадян
В Україні разом із паспортом громадянина пропонують видавати офіційні електронні пошти. Таку ініціативу виявляє міністерство цифрової трансформації та ряд народних депутатів України.
Так, зокрема, офіційні e-mail адреси хочуть запровадити для юридичних осіб, ФОПів, адвокатів та арбітражних керівників. У парламенті для цього кроку вже зареєструвано відповідний законопроєкт №3860. Це нововведення будуть стосуватися, у першу чергу, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і всіх звичайних молодих людей, які вперше отримують паспорт громадянина України.
Тож, цей проєкт закону має на меті зобов’язати обзавестися офіційною електронною адресою всіх юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та фізичних осіб, щоб використовувати її для офіційного листування.
Крім цього, під час оформлення паспорта громадянина України вперше, його обміну або за власним бажанням громадянину буде присвоєна офіційна електронна адреса.
Фізичні особи отримуватимуть офіційну електронну адресу тільки за бажанням. Громадяни зможуть отримати офіційну електронну адресу і через Єдиний портал державних послуг «Дія».
Компанії, установи, товариства та ФОПи під час реєстрації та реєстрації змін відомостей в ЄДР, хочуть того чи ні, автоматично отримуватимуть офіційні електронні адреси.
Офіційний мейл буде складатись з ідентифікатора, позначки «@» та доменного імені (окрім доменних імен, що закінчуються на «.ru»). Ідентифікатором для юридичних осіб пропонується визначити код згідно з ЄДР, для фізичних осіб-підприємців – реєстраційний номер картки платників податків. Така пошта буде реєструватися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі.
Очікується, що цей проєкт закону удосконалить процес реєстрації юридичних осіб і створить сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні, а такж спростить спілкування між громадянами, бізнесом та державою.
Таким чином, листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться такими, що надіслані та офіційно вручені та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення тощо.
Також, для юридичних осіб, самозайнятих осіб та інших суб’єктів правовідносин пропонується запровадити процедуру реєстрації офіційної електронної адреси, яка використовуватиметься у діловому спілкуванні, під час листування з судами, державними органами тощо.
Що важливо, у даному питанні передбачається поетапність переходу комунікацій в електронному вигляді, але якщо офіційна електронна адреса не зареєстрована і відсутня в ЄДР, зберігається форма направлення листів поштою.
НЬЮЗМЕЙКЕР
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися