У «Дії» запустили новий сервіс для повідомлень про відсутність зв'язку чи мобільного інтернету
У “Дії” запустили нову послугу для повідомлень про відсутність зв’язку, яка працює як онлайн, так і офлайн, з метою забезпечення стабільної роботи дзвінків та інтернету по всій країні

Про це повідомляє пресслужба Мінцифри.
Якщо громадяни не можуть зв’язатися з рідними чи зіткнулися з проблемами інтернет-зв’язку, вони можуть повідомити про це через додаток “Дія”.
Така інформація допоможе покращити якість зв’язку та забезпечити стабільність сервісів по всій країні, зазначають в пресслужбі.
- Необхідно відкрити застосунок “Дія” і на головному екрані натиснути – Відсутній звʼязок;
- Надати одноразовий доступ до геолокації;
- Вказати чи проблема лише під час знеструмлень;
- Вибрати оператора;
- Уточнити, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
- Вказати, де немає зв’язку ( в приміщенні чи на вулиці).
У разі відсутності інтернету необхідно залишити повідомлення в “Дії”, і як тільки зв’язок відновиться, воно буде надіслано автоматично.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися