karpat.in.ua

У Інтернеті значно почастішало шахрайство за допомогою Facebook, Amazon, PayPal i WhatsApp

Фахівці аналітичної компанії Check Point попередили користувачів інтернету про шахрайство за допомогою брендів Google, Amazon і WhatsApp. Як випливає з прес-релізу, що надійшов до цілого ряду інтернет-ЗМІ, ці назви найчастіше використовувалися у фішингових атаках у другому кварталі поточного, 2020 року.

Під час подібних шахрайських дій зловмисники імітують офіційні сайти відомих компаній. А банальною метою таких дій найчастіше є крадіжка особистих даних користувачів або їхньої платіжної інформації. При цьому інтернет-шахраї використовують різні способи розповсюдження посилань на фейкові сторінки.

Що цікаво, за даними дослідників, найчастіше у фішингових атаках використовувалися бренди Google і Amazon – на них припало по майже 13% від усіх шахрайських спроб кіберзлочинців. Третє і четверте місце (по 9%) поділили WhatsApp і Facebook.

Близько 15% фішингових атак у другому кварталі 2020 року було цілеспрямовано направлено на смартфони. Список брендів, під які маскувалися шахраї, у цьому випадку вийшов трохи іншим: лідируючі позиції зайняли Facebook, WhatsApp і PayPal.

«За минулий квартал ми побачили значно більше фішинговою активності, ніж зазвичай», – зазначив провідний експерт з аналізу загроз Check Point Лотем Фінкельстін. Він також додав, що завжди думає «Не двічі, а тричі, перш ніж відкрити документ, прикріплений до електронного листа, особливо якщо він від Google або Amazon».

Крім цього, Лотем Фінкельстін наполегливо порекомендував користувачам відкривати тільки офіційні веб-сайти, остерігатися спеціальних пропозицій і якомога частіше перевіряти домени.

До відома, у червні цього  року усіх користувачів WhatsApp експерти вже попереджали про нову шахрайську схему, за допомогою якої інтернет-шахраї могли отримувати безпроблемний доступ до їхніх акаунтів. Процес крадіжки таких профілів став можливим через прив’язку до конкретного номера телефону і використовуваної месенджером SMS-верифікації.

НЬЮЗМЕЙКЕР