Чому голлівудські знаменитості почали масово «заморожувати» свої акаунти у соціальних мережах?

Чому голлівудські знаменитості почали масово «заморожувати» свої акаунти у соціальних мережах?

21:24 Вересень 16, 2020

Життя 4767 4 хвилини

Десятки знаменитостей, у числі яких Леонардо Ді Капріо, Кім Кардашян, Кеті Перрі, Саша Барон Коен, Дженніфер Лоуренс, Ештон Катчер, Марк Руффало і Наомі Кемпбелл на один день, 16 вересня, відмовилися від використання «Фейсбуку» та «Інстаграму», передають американські ЗМІ.

Всесвітньовідомі селебріті відмовляються від спілкування в соцмережах у рамках спеціальної кампанії #StopHateForProfit, організованої активістами за громадянські права, мета якої – боротьба з поширенням пропаганди, дезінформації, расизму та ненависті у соцмережах.

 «Мені дуже подобається те, що я можу безпосередньо контактувати з вами через «Фейсбук» або «Інстаграм», але я не можу сидіти склавши руки і мовчати, поки ці платформи продовжують поширювати ненависть, пропаганду і дезінформацію, створювану групами осіб, що бажають розколоти Америку», – напередодні написала у себе на сторінці телезірка та бізнесвуман Кім Кардашьян.

Її підтримали інші знаменитості, висловивши своє обурення на рахунок небажання керівництва популярних соціальних мереж боротися з неприпустимим контентом.

А почалося це все з того, що ще на початку літа цього року ряд міжнародних компаній-гігантів, таких як Unilever, Starbucks, Verizon, Honda і Hershey призупинили всю свою рекламу у Фейсбуці. Coca-Cola пішла ще далі і оголосила про припинення всієї цифрової реклами в усіх соціальних мережах починаючи з 1 липня. Багатонаціональна компанія з виробництва напоїв Diageo зробила аналогічну заяву. І завдяки цим заявам очільник Фейсбук Марк Цукерберг втратив за один день мільярди доларів.

Тож, давайте вияснимо, за що так покарали провідну соціальну мережу світу. Тоді міжнародні компанії висловили своє невдоволення позицією соціальної мережі Фейсбук з питання модерування контенту. На думку рекламодавців, соціальні мережі заполонили дезінформація і розпалюючи ненависть пости.

Йдемо далі… А далі  правозахисні організації «Ліга проти наклепу» (Антидефамаційна ліга, ADL) і Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення (NAACP) об’єдналися у кампанію Stop Hate for Profit і почали закликати рекламодавців влаштувати бойкот компанії Facebook.

Чому це так актуально сьогодні? Слід зауважити, що ця проблема актуальна вже багато років, просто через соціальні мережі, типу Фейсбук, стало набагато краще видно її напрямки «руху», масштаби та потенційні наслідки. Адже перекручування фактів, спотворення правди та подача її з вигідного ракурсу вже давно стала дуже дієвою «зброєю» у руках певних зацікавлених людей та організацій і, навіть, органів влади чи державної політики певних країн у цілому.

І сьогодні проблема такого контенту особливо актуальна у Сполучених Штатах. А наближення президентських виборів  у США і масові протести після загибелі афроамериканців Джорджа Флойда і Джейкоба Блейка з вини поліції лише підлили масла у вогонь.

НЬЮЗМЕЙКЕР

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1 baner 2
Новини дня