Останнім часом соцмережа зазнає жорсткої критики за поширення неправдивих новин про глобальне потепління.
Facebook створив інформаційний центр із питань клімату, щоб із надійних джерел збирати і поширювати актуальні дані про кліматичні зміни в світі, – повідомили в компанії.
Американська компанія отримала багато критики за свою роль у розповсюдженні фейкових новин, саме тому було вирішено запустити аналогічний до коронакризи підхід із надання інформації і до кліматичної кризи. Минулого місяця подібна ініціатива була висунута у зв’язку з президентськими виборами в США.
Спочатку новий інформаційний сервіс буде доступний на території США, Британії, Німеччини та Франції, а згодом і в інших країнах. Climate Science Information Center – це спеціальний інформаційний простір, де містяться фактичні та статистичні дані провідних міжнародних кліматичних організацій, таких як Всесвітня метеорологічна організація, Програма ООН із навколишнього середовища, Національне управління океанічних і атмосферних досліджень США і багато інших.
“Один із найважливіших уроків, витягнутих нами з пандемії COVID-19, полягає в тому, наскільки широкими можливостями володіє Facebook для надання клієнтам точних, експертних рекомендацій та інформації в період глобальної кризи”, – зазначено в повідомленні. Принцип його роботи буде таким самим, як і з COVID-19 Information Center.
Нік Клег, керівник глобальної політики Facebook, заявив, що все ще існують винятки – фейкові твердження на тему зміни клімату, які публікують політики, і досить часто це найпопулярніший вміст платформи.
Джерело: hvg