karpat.in.ua

Цього року нагороду «екологічний сором» отримала мінеральна вода

Розкішна марка питної води, яка виготовила продукт – мінеральну воду з розтопленого льоду, виграла нагороду “екологічний сором” за найбезглуздіший продукт цього року, – оголосили у вівторок організатори призу в Швейцарії.

«Розтоплений лід із Гренландського льодовика транспортується за понад 9 600 кілометрів. Враховуючи танення полярної крижаної шапки, це здається особливо цинічним», – наголосила група екологічних активістів під назвою Швейцарська Альпійська ініціатива, яка щорічно присуджує премію “Диявольський камінь”.

Питна вода канадського бренду Berg виробляється з льоду плавучих крижаних покривів у Гренландії та транспортується для подальшого розливу. Після цього бутильована вода з льодовика з Галіфакса, (Канада), через Атлантичний океан доставляється в Антверпен (Бельгія), де її кладуть на вантажівки і через Європу транспортують до Швейцарії.

Швейцарська мережа магазинів Manor, яка розповсюджує льодовикову воду в альпійській країні, вже оголосила, що цього року вирішила припинити продаж товарів від Berg та інших іноземних брендів мінеральної води. Як пояснила мережа, вони дуже серйозно сприймають думки своїх клієнтів та аудиторії.

Шанс отримати нагороду «Диявольський камінь» отримала склянка маринованих огірків, яка також мала величезний вплив на навколишнє середовище: огірки доставляли з В’єтнаму до Швейцарії, і під час транспортування вони долали понад 18 000 кілометрів. У “змаганні” також узяв участь гранат із Перу, який був перероблений в Єгипті до його прибуття в Швейцарію на літаку.

У цьогорічному голосуванні Альпійської ініціативи взяло участь майже шість тисяч людей.

Джерело: MTI