karpat.in.ua

Сенат США критикує цензуру

На слуханнях торгового комітету сенату США в середу законодавці різко розкритикували керівників Google, Twitter і Facebook: сенатори допитали лідерів трьох ІТ-гігантів через цензуру на їхніх платформах, передає інформаційне агентство MTI.

Сенатори допитали лідерів трьох ІТ-гігантів щодо цензури, застосованої на їхніх платформах.

Головний виконавчий директор корпорації Google Inc. Сундар Пічаї, засновник Facebook Марк Цукерберг та творець Twitter Джек Дорсі під час відеоконференції поінформували членів торгового комітету про діяльність своїх компаній, наголосивши, що, згідно із законом про комунікації, вони не можуть нести юридичну відповідальність за публікацію на їхніх платформах сторонніх матеріалів.

Голова республіканської комісії Роджер Вікер закликав до повної реформи відповідного закону. За його словами, вона посилить відповідальність за публікацію та відбір вмісту. «Мене турбує те, що ці платформи стали потужними суддями реальності», – зазначив він.

Роджер Вікер також наголосив, що коли контент модерується і користувачі не можуть на це вплинути, то американці отримують мало інформації про різні процеси прийняття політичних та економічних рішень.

Сенатори-республіканці в першу чергу напали на лідера Twitter. Наприклад, Вікер заявив, що мікроблог «регулярно цензурує президента США». «Містере Дорсі, хто, чорт візьми, вас обрав і наділив правом вирішувати, про що можуть говорити медіа і що дозволено чути громадянам Америки?» – запитав техаський сенатор від Республіканської партії Тед Круз. Він зазначив, що Twitter цензурує інформацію про сина кандидата в президенти від Демократичної партії Джо Байдена, яка також порушує питання передумов корупції в прибуткових комерційних справах Хантера Байдена та можливої відповідальності за це Джо Байдена.

Марк Цукерберг, президент та генеральний директор Facebook, підтримав вимогу змінити чинний закон. «Я вважаю, що Конгрес повинен поставити обговорення закону на порядок денний, щоб він міг функціонувати відповідно до своїх початкових цілей», – додав він.

Очільники всіх трьох компаній пообіцяли зробити модерацію контенту більш прозорою, а Цукерберг навіть погодився співпрацювати із сенатом у цьому питанні.

Джерело: MTI