karpat.in.ua

Цього року дистанційно працює навіть Санта

Цього року Санта не проходитиме через комин, діти також не зможуть спілкуватися з ним у торгових центрах, але нова послуга від інтернет-компанії організовує з ним зустріч онлайн. Компанія Storyfile поєднала святкову традицію зі штучним інтелектом: створила інтерактивний вебсайт, де Санта відповідає на запитання дітей так само, як при особистій зустрічі.

Як розповіла директор компанії, Хізер Сміт, їх база даних містить 180-200 запитань, тому діти можуть поговорити з Дідом Морозом про багато речей. І перше запитання, звичайно ж, – питаючий у списку поганих чи хороших. Storyfile в основному проводить інтерв’ю з відомими людьми, зокрема, вченими, космонавтами, правозахисниками.

Відповіді активуються за допомогою голосової програми, завдяки якій розмова здається безперервною.

AskSanta.com, вебсайт для спілкування з Миколаєм, також тестувався на дітях ще до його запуску.

«Вони були в захваті. Їм здавалося, що спілкуються в прямому ефірі із Санта-Клаусом у FaceTime чи іншому додатку, це і була мета, зрештою. Вони дуже милі, мені дуже сподобались їхня реакція», – розповіла Сміт.

Звісно, що Санта також отримує запитання щодо пандемії.

Якщо дитина задає питання, чи загрожує йому коронавірус, він відповідає, як і всі інші: «Я ношу рукавички, мию руки, тримаю дистанцію, ношу маску». Тож навіть від Миколая діти чують важливі речі про пандемію.

Якщо безкоштовний додаток буде успішним, розробники планують, що наступного року Санта  читатиме листи дітей.

Поспілкуватися із Санта-Клаусом в Інтернеті можна до нового року.

(vg.hu)