Google змінить налаштування реклами з поваги до конфіденційності користувачів
Google зробив велике оголошення про впровадження у наступному році нових технологій, які захищають конфіденційність користувачів, завершуючи їх профілювання на основі класичного збору інформації щодо відвідування вебсторінок разом із видаленням файлів cookie. Незалежно від того, компанія все одно хочете відображати персоналізовану рекламу своїм користувачам, але робитиме це через систему під назвою privacy sandbox.
Суть нововведення полягає в тому, що інформація, яка використовується для персоналізації реклами, не покидатиме комп’ютери та мобільні пристрої користувачів Інтернету. Замість цього інтернет-гігант впроваджуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них. Це робиться, щоб користувачі не переживали про свою приватність в онлайн-просторі, кажуть у компанії.
Privacy sandbox – це вмонтована в браузер система, яку зможе використовувати будь-яка рекламна компанія, як це зробить Google, показуючи рекламу, що досить шанобливо ставиться до конфіденційності клієнтів, але все ще таргетує сферу їхніх інтересів.
Поки незрозуміло, які браузери, крім Chrome, підтримуватимуть нововведення, і серед гравців галузі будуть гарантовані дискусії про те, якою мірою винахід Google насправді покращить захист конфіденційності користувачів глобальної мережі. Важливо пам’ятати, що Google заробляє більшу частину свого прибутку за рахунок реклами в Інтернеті і взялася розробляти privacy sandbox через швидке поширення використання блокаторів реклами та блокувачів відстеження.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися