Cisco WebEx: переклад у реальному часі на понад 100 мов
Цього року найбільш популярними залишаються Zoom та Microsoft Teams, однак сервіс Cisco також має власну технологію онлайн-конференцій під назвою Cisco WebEx. Відтепер він підтримує переклад у реальному часі з англійської на понад 100 мов.
Платформа Cisco в повністю оновленому сервісі Webex представила функцію перекладу з англійської мови в реальному часі, доступну для пробного використання вже в цьому місяці, а повна версія буде доступна в травні.
Сервіс перекладає на англійську мову в форматі субтитрів із будь-якої із понад 100 мов. І це дуже великий крок уперед, оскільки компанія істотно розширила мовну бібліотеку, в якій раніше було лише десяток мов.
«Новий функціонал Webex зрівнює шанси користувачів, які розмовляють різними мовами і живуть у різних регіонах. Поява функції перекладу в реальному часі – це ще один крок у напрямку інклюзивного майбутнього і важливий компонент для підвищення ефективності спілкування та співпраці в колективах», – сказав старший віцепрезидент і генеральний менеджер бізнес-групи безпеки і додатків компанії Cisco.
Як відзначають у компанії, послуга явно допоможе економити гроші для організацій. У недавньому дослідженні інтелектуальних віртуальних помічників, проведеному компанією Metrigy, 24% респондентів вказали, що більше половини учасників, які не говорять англійською, користувалися для перекладу сторонніми сервісами, що в середньому додавало до вартості проведення наради 172 долари (близько 4700 грн). Інтеграція інтелектуальних віртуальних помічників із функціоналом перекладу істотно скорочує або навіть повністю усуває ці витрати.
Як зазначає ZDNe, сервіс WebDex, який можна використовувати для віртуальних вебконференцій та відеоконференцій, як і інші подібні платформи відеозв’язку, використовується дедалі більшою кількістю людей з початку епідемії Covid-19. На початку цього місяця, коли компанія оприлюднила щоквартальні фінансові результати, стало відомо, що її платформа, – яка кожного кварталу в середньому має майже 600 мільйонів нових користувачів і щомісяця з’єднує понад 6 мільярдів дзвінків, – досягла двозначного зростання доходів.
З початку пандемії Webex не тільки забезпечувала успішне функціонування бізнесу. Цю платформу використовували держструктури для віддаленого управління, лікарі – для безпечного спілкування з пацієнтами, а вчителі – для дистанційного навчання. Немає сумнівів у тому, що майбутня трудова сфера буде поєднувати як віддалену роботу, так і присутність на робочих місцях – те, що ми зараз називаємо гібридним робочим режимом. У Cisco є чітке уявлення про те, як замовникам реалізувати це вже сьогодні, використовуючи можливості вирішення Webex, яке радикально підвищує ефективність як віддаленої взаємодії, так і персонального спілкування.
Джерело: hvg.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися