Укрпошта змінила умови доставки листів і посилок
На час карантинних обмежувальних заходів, з 12 березня по 3 квітня, Укрпошта частково змінила порядок доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме реєстровані у відділеннях поштові відправлення.
Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський у Facebook.
“Ми робимо для того, щоб обмежити контакти клієнтів з працівниками поштових відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією. Тому з 12 березня по 3 квітня 2020 р. (включно) Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень “Укрпошта Експрес”, “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта SmartBox”, – зазначив він.
Так, рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою “Судова повістка”) будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
Рекомендовані листи з позначкою “Судова повістка” доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Смілянський також підкреслив, що з 17 березня 2020 р. і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема “Укрпошта Експрес”, “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта SmartBox” не стягуватиметься. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися