Виявлено можливу причину тромбозу після вакцинації AstraZenecа

Виявлено можливу причину тромбозу після вакцинації AstraZenecа

16:32 Грудень 2, 2021

Життя 560 2 хвилини

Magyar

Вчені з Уельсу та США виявили випадки аутоімунної реакції, які спровокувала вакцина AstraZeneca. Це, за їхніми словами, спричиняє тромбоз судин, пише Guardian.

Зокрема, причиною утворення небезпечних для життя людини згустків є аденовірус, який з’являється як результат аутоімунної реакції.

“Реакцію можна простежити до того, як аденовірус, який використовується вакциною для доставки генетичного матеріалу коронавірусу в клітини, зв’язується зі специфічним білком у крові, відомим як фактор тромбоцитів 4 (PF4)”, – стверджують вчені.

Зазначається, що зовнішня поверхня аденовірусу притягує до себе тромбоцитарний білок фактора 4. Даний білок відповідає за згортання крові.

Таким чином, в організмі може утворитися так звана ланцюгова реакція в імунній системі, результатом якої буде утворення тромбів.

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня