Прекрасні тачки-ветерани перероджуються як електромобілі

Прекрасні тачки-ветерани перероджуються як електромобілі

10:59 Грудень 27, 2021

Життя 1557 6 хвилин

Magyar

Є багато шанувальників ретро-автомобілів, ті, кому пощастило, – і більш заможні громадяни, – доглядають та піклуються про класичні речі, щоб мати класику віком 30-40-50 років і навіть старше в своїх гаражах, іноді їздять на них, або на таких заходах, як олдтаймерські зустрічі, наприклад Concours d’Elegance. Так, але багато хто більше не сприймає старих “пожирачів бензину”, і дедалі більше міст починають забороняти експлуатацію транспортних засоби, які не відповідають суворим цілям щодо зменшення викидів.

За даними Британського товариства виробників і продавців автомобілів, зараз дорогами Сполученого королівства їздять 40 млн машин. Багато хто з них не відповідає планам уряду щодо зниження обсягів парникових викидів. Урядові експерти рекомендують обладнати 46% британських машин електродвигунами вже до 2030 року. А власники застарілих моделей можуть отримати з казни 2 тисячі фунтів стерлінгів на утилізацію своїх машин, – пише Euronews.

Це абсолютно реально, якщо ви хочете замінити 15-20-річний автомобіль на більш сучасний, особливо якщо це масова модель без особливостей. Втім, зрозуміло, що шанувальники олдтаймерів навіть не думають позбутися від своїх дорогоцінних екземплярів-ветеранів, але через деякий час вони вже не можуть нікуди їздити на них або їм загрожуватимуть серйозні штрафи.

Їм на поміч компанія London Electric Cars, яка прагне перетворити двигуни внутрішнього згоряння в сучасний електромобіль із нульовим рівнем викидів та ставить собі за мету не дати класичним моделям загинути на складі металобрухту. З цією метою вона обладнає такі автомобілі як Rover Minis, Land Rovers та Morris Minors електродвигунами. Засновник стартапу – 44-річний Метью Квіттер зумів пристосувати для цього двигуни, що випускаються для сучасних автомобілів Nissan Leaf та Tesla.

“Я дізнався про компанії в Каліфорнії, які займаються цим тоді, коли в Британії ще ніхто цього не робив”, – розповідає Метью. Він почав зі свого власного автомобіля Morris Minor 1953 року випуску, в який він встановив 9 літій-іонних батарей. Наразі його компанія встановлює 10 батарей.

Трансформація автомобіля здійснюється за індивідуальним замовленням, може тривати до 6 місяців, а робота обходиться від 25 тис. фунтів. Але треба враховувати, що електромобілі не обкладаються у Великій Британії дорожніми податками. А плата за електрозарядку автомобіля в Лондоні оцінюється в 1 фунт стерлінгів на тиждень.

Щоб максимально зберегти зовнішню та внутрішню форму автомобіля у первісному вигляді, інженери London Electric Cars під час виготовлення електроакумуляторів користуються 3D-принтерами.

“Для нас важливо зберегти автомобілі, наскільки це можливо, у початковій цілісності, – каже Квіттер. — Адже саме те, що відрізняє ці автомобілі від сучасних, найбільше подобається їхнім власникам”.

Те, що старовинні автомобілі не обладнані бортовими комп’ютерами та системами супутникової навігації, лише полегшує ремонт, оскільки не вимагає залучення дорогих фахівців.

Найчастіше компанії доводиться мати справу з машинами Mini та Land Rover. Але трапляються й рідкісні екземпляри, такі як Lancia B2, Bentley T2 і навіть старовинні лондонські таксі бізнес-магната Нубара Гульбенкяна.

69-річний Рой Кемпбелл замовив переробку для свого Bond Bug, придбаного в далекому 1971 р. Замовлення було виконано в лютому 2021 р. За його словами, найбільше в оновленій машині він цінує тишину роботи її двигуна. 18 вересня цей автомобіль візьме участь у ралі електромобілів у Брайтоні. Довжина траси там становить 95 км, тоді як одного заряду акумулятора має вистачити на 80 км.

З того часу, як Метью Квіттер запустив свій бізнес, подібні послуги почали пропонувати інші компанії. Наприклад компанія Lunaz Design, у роботі якої бере участь Девіл Бекхам, спеціалізується на переробці старих Роллс-Ройсів, а вартість їхніх робіт обходиться від 350 тис. фунтів.

Але особливістю компанії London Electric Cars є її орієнтація на масовий ринок. Квіттер думає над тим, як знизити витрати та зробити електрифікацію легендарних автомобілів ще більш доступною та швидкою.

Джерело: zoldpalya.hu

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
baner 1 baner 2
Новини дня