karpat.in.ua

Третину свого часу ми витрачаємо на мобільні додатки

У середньому третину свого часу, вільного від сну, людина витрачає на мобільні додатки, цитує інформаційний портал BBC нещодавнє повідомлення аналітичної компанії Annie.

У 2020 році британський регулятор Ofcom установив аналогічні часові рамки, хоча це дослідження охоплювало також перегляд телевізійних передач.

Згідно зі звітом компанії App Annie, у 2021-му збільшилася кількість завантажень мобільних додатків для всіх платформ на 5%. Сума завантажень сягає 230 млрд доларів, витрати людей на програми та контент для смартфонів зросли на 19% – 170 млрд, а витрати на рекламу піднялися на 23% – 295 млрд.

2021 року люди в середньому витрачали 4,8 години на день на мобільні програми. Це на 30% більше, ніж попереднього.

В основному в усьому світі користувачі витрачали 4,8 години на мобільні телефони щодня, а ось у Бразилії, Індонезії та Південній Кореї на телефони йшло понад 5 годин. Крім того, 7 із 10 хвилин або 42 із 60 хвилин люди використовували саме на соціальні мережі. Більшість часу йшла на TikTok.

YouTube був найпопулярнішою програмою для відтворення відео в 60 країнах, а Netflix, як правило, посідав друге місце.

TikTok виявився найпоширенішим додатком у світі. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу, порівняно із 2020 роком. Аналітики прогнозують, що до другої половини 2022-го кількість активних щомісячних користувачів TikTok перевищить 1,5 мільярда.

У 2021 році було запущено два мільйони нових програм та ігор. Люди витратили 116 мільярдів доларів на мобільні ігри та понад 100 мільярдів годин на програми для покупок. Найбільше займалися онлайн-шопінгом у Сінгапурі, Індонезії та Бразилії.

Стали популярнішими і програми для покращення психічного стану: Headspace та Calm. Порівняно з 2020 роком їх завантажували на 27% частіше. Люди активно користувалися також програмами для занять спортом удома.

На програми для знайомств було витрачено 4 мільярди доларів, що на 95% більше, ніж у 2018 році. Найпопулярнішими в цій сфері є Tinder та Badoo.

Джерело: MTI