karpat.in.ua

Деякі системи в нових автомобілях будуть обов’язковими в ЄС

Ще в листопаді 2019 року Європейський Союз прийняв рішення про допоміжні системи, які будуть встановлюватися на нещодавно випущених транспортних засобах із 6 липня цього року і на нових легковиках із 7 липня 2024-го. Мета цих заходів – підвищити безпеку дорожнього руху та зменшити кількість аварій.

Згадані рішення включають автоматичне екстрене гальмування, систему попередження про екстрене гальмування, аварійний виїзд зі смуги руху та втому (водія), аварійні лампи, інтелектуальний круїз-контроль з обмежувачем швидкості, помічника заднього ходу, бортовий чорний ящик та чутливий до алкоголю іммобілайзер.

Фрідріх Еппель, експерт з автоматизованої та мережевої мобільності в Австрійському клубі автомобілів, мотоциклів і туризму (ÖAMTC), розповів, що помічник екстреного гальмування є одним із найважливіших рішень безпеки, оскільки допомагає зменшити кількість масових аварій. Аварійний помічник утримання смуги також дуже ефективний.

Утім проблема полягає в тому, що інтелектуальна система круїз-контролю ще недостатньо розвинена. За словами Еппеля, водії досі часто стикаються з помилковими сигналами тривоги та інформацією. Наприклад, прилад показує, що максимальна швидкість у житловій зоні становить 100 км/год. Система попередження про втому також далека від досконалості, а помічник заднього ходу в його нинішньому вигляді, швидше, спричиняє нещасні випадки, ніж допомагає їх уникнути.

Джерело: Sg.hu