В Угорщині розширюється сфера електронного адміністрування
Про зміни, які набудуть чинності 1 січня 2023 року, інформує Національний департамент з питань міграції.
В Угорщині розширюється сфера електронного адміністрування. Внесено зміни до деяких положень закону про в’їзд і проживання осіб, які мають право на вільне пересування та проживання, а також громадян третіх країн.
Основна зміна щодо процедури оформлення дозволів полягає в тому, що заяву на видачу свідоцтва про реєстрацію, посвідки на перебування та посвідки на постійне проживання можна подавати лише в електронному вигляді.
Заяву на видачу або продовження дозволу на проживання та дозволу на перебування після електронної реєстрації також можна подати лише в електронному вигляді (Enter Hungary).
Відповідна процедура стосується і випадків оформлення документів законними представниками, за винятком тих документів, які подаються в закордонних дипломатичних установах і не приймаються в електронному вигляді, наприклад, заявки на дозвіл на проживання.
Ще одна зміна полягає в тому, що громадяни третіх країн мають повідомити про зміну місця проживання також в електронному вигляді.
З 1 січня 2023 року не можна подавати заяву про офіційне затвердження листа-запрошення та заяву про дозвіл на проживання з метою відвідування.
Основна зміна в процедурі об’єднаної заяви (працевлаштування, блакитна картка ЄС, переведення в межах компанії) полягає в тому, що за згодою клієнта у відповідній письмовій заяві подати заявку на перебування може роботодавець. Подання здійснюється також лише в електронному вигляді за умови, що заявник ще не в’їхав до Угорщини або його перебування в країні є законним.
У будь-якому разі клієнтам варто заздалегідь ознайомитися з інформацією на сайті Національного департаменту з питань міграції, наголошують у відомстві.
(MTI)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися