Не просто ребрендинг: у що Маск перетворює Twitter
Твіттер отримав нову назву, а з нею і концепцію — відтепер платформа називатиметься Х і стане універсальною.
У застосунок планують запровадити штучний інтелект та багато нових функцій: банкінг, онлайн-магазин, доставку.
Зміни можуть спричинити юридичні проблеми для компанії: багато брендів вже мають зареєстровану торгову марку з цією літерою.
На такий крок керівництво Twitter наважилося через стрімке зниження рекламних бюджетів та зіпсовану репутацію ресурсу. Повна реорганізація може спричинити як успіх, так і провал. Якщо оновленій платформі не вдасться повернути довіру, компанію може чекати банкрутство.
Заборона розповідає про трансформацію однієї з найвідоміших соціальних мереж.
Нова назва платформи — частина великої кампанії з повного ребрендингу. Власник Twitter Ілон Маск планує перетворити його на універсальний застосунок для більшості онлайн-потреб: там можна буде спілкуватися, проводити банківські операції, замовляти доставку чи таксі, купувати різні послуги та товари, повідомляє ABC News.
«X — це майбутня платформа необмеженої інтерактивності, зосереджена на аудіо, відео, обміні повідомленнями, платежами/банкінгу. Вона створить глобальний ринок ідей, товарів, послуг і можливостей. Завдяки штучному інтелекту X об’єднає нас усіх способами, які ми тільки починаємо уявляти», — наголосила генеральна директорка компанії Лінда Яккаріно.
На вебсайті вже видалили знаковий логотип синьої пташки та замінили його на знак Х. Це лише проміжний варіант лого — його дизайн можуть ще раз замінити, але до пташки не повернуться: Маск запевнив, що бренд назавжди змінив назву. Також у платформи тепер є нове посилання — x.com, яке перенаправляє на twitter.com. А твіти відтепер називатимуться іксами.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися