В Україні змінилися правила оплати за мобільний зв'язок: як поповнити рахунок

В Україні змінилися правила оплати за мобільний зв'язок: як поповнити рахунок

18:29 Серпень 1, 2023

Життя 1899 3 хвилини

Magyar

В Україні з 1 серпня змінився порядок проведення операцій із готівкою через платіжні термінали. Це стосується також поповнення телефонних рахунків.

Про це повідомляють пресслужби мобільних операторів.

Як повідомили у пресслужбі Vodafone, новий порядок передбачає обов’язкову ідентифікацію платника при поповненні мобільного рахунку.

Ідентифікація буде здійснюватися за допомогою відправки на номер мобільного телефону одноразового пароля.

“З серпня цього року для оплати мобільних послуг готівкою за допомогою платіжних пристроїв платники повинні мати при собі мобільні телефони та перебувати у зоні стабільного покриття мережі”, – зазначили у прес-службі.

Vodafone обіцяє всіляко сприяти фінансовим партнерам у використанні різних способів доставки одноразових паролів (повідомлення в месенджери, телефонні дзвінки, SMS тощо) у разі, якщо раніше використаний спосіб буде недоступним платнику.

Крім того, у “Київстарі” надали інструкцію, як пройти додатковий етап ідентифікації у терміналах компанії

1. До внесення коштів потрібно ввести свій номер телефону, на який прийде вхідний виклик (у випадку, якщо виклик не надходить, можна замовити відправку SMS-повідомлення).

2. Для підтвердження операції необхідно ввести останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик (слухавку брати не потрібно) або ж код із SMS чи повідомлення у месенджері.

3. Після цього можна вносити необхідну суму до платіжного термінала.

Якщо поповнюється рахунок іншої особи, необхідно:

1. Ввести номер телефону абонента, який бажаєте поповнити.

2. Під час запиту на ідентифікацію – ввести свій номер, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.

3. Ввести в поле для пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок або код із повідомлення.

4. Внести суму, на яку хочете поповнити рахунок абонента.

Ці інструкції актуальні лише під час поповнення в терміналах фірмових магазинів “Київстар”, для інших терміналів процес може відрізнятися – необхідно діяти згідно з вказівками на екрані.

Джерело

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня