Завдяки благодійній кампанії угорських суспільних ЗМІ було зібрано понад 430 мільйонів форинтів
Завдяки благодійній кампанії угорських суспільних медіа «Добре бути добрим!» удалося зібрати понад 434 мільйони форинтів. Гроші будуть спрямовані на підтримку роботи закарпатської благодійної організації «КЕДЄШ», яка опікується покинутими дітьми.

Наприкінці акції генеральний директор Фонду підтримки медіапослуг та управління активами (MTVA) Даніель Пап зазначив, що через драматичну ситуацію, у якій перебувають закарпатці, було очевидним обрати Фонд «КЕДЄШ», адже він підтримує сиріт та покинутих дітей.
«Ми подумали, що маємо звернути увагу країни на цю сумну ситуацію, і навіть світу», – сказав генеральний директор.
За його словами, результат свідчить, що угорці знову об’єдналися для підтримки організації закордонної громади.
Голова БФ «КЕДЄШ» Йожеф Шипош пригадав, як розчулився, коли дізнався, що бенефіціаром благодійної акції цього разу обрали саме їхню організацію.

«У мене просто немає слів. Те, яку велику суму було зібрано та якого єднання вдалося досягти, викликає справжнє захоплення», – наголосив він.
Йожеф Шипош розповів, що Фонд заснували під час пандемії, але війна зробила його роботу ще більш необхідною. Багато хто покинув Закарпаття, однак організація не здалася й надалі наполегливо працює. Очільник БФ «КЕДЄШ» додав, що дуже вдячний за можливість продовжити цю справу та здійснити свою мрію.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися