Українцям перенесли блокування телебачення з 20 на 28 січня

Українцям перенесли блокування телебачення з 20 на 28 січня

16:28 Січень 20, 2020

Життя 2319 4 хвилини

Не з 20, а з 28 січня українські телеглядачі платитимуть за можливість дивитися улюблені телеканали через супутникову «тарілку».

Цю інформацію вже повідомила пресслужба «1+1 медіа» та підтвердили пресслужби або джерела в StarLightMedia, «Інтер медіа груп» та «Медіа Групі Україна», повідомляє Детектор медіа.

До відома, кодування телеканалу – це закриття вільного безкоштовного доступу до його трансляції на супутнику. Зміни торкнуться тих, хто ловить сигнал ТБ через супутникову тарілку.

Так, заблокують 24 телеканали тим українцям, хто відмовиться від переходу на платну послугу.

Причину перенесення дати кодування «1+1 медіа» пояснює тим, що офіційні супутникові оператори не встигають підключити до своїх послуг усіх охочих: «За їхніми повідомленнями, наразі відбувається стрімке зростання інформаційних запитів від українців щодо кодування, а попит на підключення до послуги суттєво перевищує пропозицію».

«Попри всебічне інформування абонентів супутника про зміни в мовленні, на жаль, не всі завчасно подбали про придбання тюнерів, повернувшись до цього питання лише зараз. Враховуючи стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі та черги на підключення абонентів до офіційних супутникових операторів, група йде на вимушене відтермінування кодування сигналу на користь населення», ‒ прокоментував генеральний директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук.

За його словами, цей додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду каналів.

Директорка дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia Юлія Трибушна повідомила, що група підтримала запит провайдерів про перенесення кодування на один тиждень.

«Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств – завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень припаде на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити і щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали», – пояснила вона.

Водночас Трибушна задоволена тим, як завершився процес підготовки до кодування. «Ми підключили все необхідне обладнання, наші партнери підтвердили технічну готовність, ми вже запустили HD-версії наших каналів, а масштаби проведених рекламних та інформаційних кампаній забезпечили високий рівень обізнаності наших глядачів і високий попит на підключення у наших партнерів», – сказала вона.

Директорка з корпоративних комунікацій «Медіа Групи Україна» Олена Шрамко повідомила, що DTH-оператор медіагрупи Xtra TV отримує дуже багато заявок від користувачів: «Наразі ми обробляємо до 10 тисяч заявок на день».

НЬЮЗМЕЙКЕР

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня